dimarts, 2 de desembre del 2014

2

Arribo a casa, com de costum em treuen l’abric, les sabates i m’ofereixen berenar, aigua, suc…
I com de costum jo ho nego tot, i em dirigeixo a la meva habitació.
M’enfonso al puf i agafo el llibre que tinc començat. Àtoms.
No tinc temps de llegir ni mitja frase que toquen a la meva porta. Increïble, no es pot estar tranquil ni tant sols a la teva habitació.
-Endavant!-
-Senyoreta Colomer, té visita.-
-De qui?-
-De un noi, diu que va a l’escola amb vostè.-
A l’escola? Però si ningú sap on visc!
La curiositat pot més que jo.
-Digueu-li que ara el rebre. Poseu-lo còmode i ateneu-lo a la sala. Ara baixo.-
El majordom fa una petita reverència amb el cap i tanca la porta.

M’alliso una mica la roba. No se per que estic nerviósa.
Pot ser només es tracta de la Maria o d’una d’aquestes idiotes que han trobat la meva adreça al meu expedient.

Però quan baixo a la sala em sorprèn trobar-me amb en Max.
-Max!-
-Abril!- Diu ell aixecant-se i deixant el suc de poma sobre la taula.
-Que fas aquí?-
-He pensat que voldries començar a fer el treball d’història de l’art.-
-El treball d’art?-
-Si, el que ens van posar ahir, és per d’aquí un mes, però com que és gaire bé tota la nota, he pensat que el voldries fer bé.-
-Si, es clar. Però… no sabia que havia de ser en parelles.-
-Dons si, i com que normalment sempre et quedes sense parella…-
Sospiro.
-D’acord, el farem junts.-
Somriu.
-Vine, segueix-me anirem a la meva habitació a buscar informació.-

3 comentaris:

  1. Uau! Quina intriga m'has deixat! PD: Què li ha passat a l'altre blog? :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apa tu! No el trobava... No sé què passava i em posava que s'havia eliminat. Tot solucionat. M'encanten tots dos eh!

      Elimina
    2. m'alegro q t'agradi.
      A l'altre blog... eske sincerament no se per on fer-lo sortir!
      jajajajja

      pero si teniu ganes de q continui història fare el possible per continuar!
      ;)

      Elimina